Практикум. Дослідження КВАДРАТИЧНИХ ФУНКЦІЙ
Дослідити властивості функції (рівнянь з двома змінними) і побудувати графік:
Рівень А
1.
y = x2; y = -x2; y
= -2(-x)2; y
= -2x2; y
= 0,2x2; y
= -0,1x2;
2.
y = – x2 + x; y = –2(- x)2 +
x; y = – x2 + 2x; y
= – (-x)2 – 4(-x);
3.
y
= x2 – 2x; y
= – 4x2 + 2x; y
= – 2x2 + 4x; y
= – 3x2 -3x;
4.
y = –5+x2; y = –3-x2; y = 2-x2; y = 5+x2; y = –4-x2;
5.
y = x2 – 5x + 6; y
= x2 – 7x + 8; y
= x2 – 4x + 5;
6.
y = – x2 + 5x - 4; y
= – x2 + 2x - 1; y
= – x2 + 6x - 5;
7.
y = x2 + 2x +
1; y = x2 + 4x + 4; y
= x2 + 6x + 9;
8.
y = – 2(x + 1)2; y
= – 2(x - 3)2; y
= – 2(-x - 4)2;
9.
y = (x + 1)2 - 4 ; y
= (x - 3)2 + 2 ; y = (x - 3)2 - 5.
Рівень Б
1.
y = |x|2;
2.
y = 4 – |x|2;
3.
y = – x2 +| x|;
4.
y
= x2 – 2|x|;
5.
y = – 0,5|x|2;
6.
y = x2 – 5|x| + 6;
7.
y = – x2 + 5|x| - 4;
8.
y = |x|2 + 2|x| + 1;
9.
y = – 2(|x| + 1)2;
10.
y = (|x| + 1)2 - 4 ;
11.
y = – (2 –| x|)2;
12.
y = – |x|2 + 3;
13.
y = |x2 – 4| + 3;
14.
y = – 2|1 –
x2| + 1;
15.
y = |x2| + |x2 – 1| – 3x;
16.
y = 2 – |1 – |x| |;
17.
y = |x2 – 4| – |2 – x| + 2 – x2 ;
18.
y = 2||x2 +
4| – 1| –
3;
19.
y = – 3|x2 + 1| + 4|1 –x2|;
20.
y = 2|x2 –
3| – |3 –
2x| ;
21.
– x2 =
|y|;
Рівень В
1.
|y| – 4 = 4– |x2|;
2.
|y – 3| = 4– |x – 2|2;
3.
|y + 1| = 4 + |x2 - 3|;
4.
|y + х2| = 4 + |x2 +
у|;
5.
|y – х| = 4 + |x2 – у|;
6.
2 – |х2 – y| = | – у –
x|;
7.
|y| + x2 =
2;
8.
|y| – |x2| = 0;
9.
|y – 3| + |x2 – 1| = 4;
10.
|y + 4| + |x + 3|2 =
5;
11.
|y| – |x|2 =
– 3|х|; |
12.
2|y| + 3|x| = 4х2;
13.
|y|2 + 4y + 4 = 2- x2 - 2|x|;
14.
|y + 1| – x2 = y – |x – 1|;
15.
– (|2 – y| – 1) + y = (x2 + |3 – x|);
16.
–2 (|y| – 1) + y = – 3(x2 + |x|);
17.
(2x2 – 6у)(y – 2,1)
= 0;
18.
(3x2 – 12)( 0,4x2 -
0,4y + 0,6) = 0;
19.
0∙(0,5x2 – 4)∙(5 + 4y) = 0;
20.
(–0,6y
– 0,4|x|)(y –
x2 + 3) = 0;
21.
(–1 – |y|)( –1 –
2|х|2)
= 0;
22.
(–2|x2| + |y|)(2x – |y|)∙(–8y+ 4|x|) = 0;
23.
0∙|y - 5|∙(–|x2 – 2| + 6 )
= 0;
24.
(5x2 – 2)( 3 –
0,5|y|) = 0;
25.
–3(2x2 –
|y|)∙(x2 – 1)∙(5 – y)
= 0;
26.
(|5 – y|):(|x2 + у| – 1)
= 0;
27.
(–2|y – 2x2|)(|y – x2|) = 0.
Немає коментарів:
Дописати коментар